Formularz zapisu na sesję

Wypełnij formularz i widzimy się już wkrótce.

Witamy serdecznie

Decydując się na współpracę wypełnij poniższy formularz zgłoszenia.
To będzie nasza wspólna przygoda fotograficzna!




Jaką sesją jesteś zainteresowany/a?

Drodzy Państwo!
W naszej ofercie STANDARD mamy do zaproponowania sesję portretową na tle ART- malarskim.

Są to kadry minimalistyczne skupiające się na modelu. Dopełnienie kadru tworzy artystyczne, malarskie tło.
Zapraszamy Was do zapisania swojej pociechy na sesję w celu pozyskania materiału fotograficznego 
potrzebnego do wykonania Tablo.

Pamiętajcie drodzy rodzice!  -  przy wyborze sesji standard to wy zapewniacie stylizację dzieci,
im kolorystycznie zbliżycie się do naszej scenerii tym piękniejsze portrety otrzymacie ;)

Do Waszej sesji Standard wykorzystamy tło malarskie w odcieniach: niebieski: beż: limonka: rdza. 
Bluzy sportowe z wielkimi kolorowymi logo firmy w tym dniu zostają w szafie. Mile widziane jednolite topy, spokojne stonowane koszule, polówki, tuniki itp!



Koszty udziału każdego dziecka w sesji zgodnie z ofertą STANDARD - 50zł według oferty :

Pełny regulamin współpracy znajdziecie Państwo na naszej stronie głównej www.fotoklaser.pl


Zachęcamy do odwiedzenia naszych mediów społecznościowych - tam na bieżąco prezentujemy nowe fotograficzne projekty :)


Do zobaczenia przed obiektywem!
Fotoklaser Agnieszka Noga

Dane rodzica lub opiekuna

Na podstawie wpisanego adresu e-mail system obniży wartość zamówienia, gdy za jakiś czas będziesz zamawiać zdjęcia z tej sesji. Proszę o wprowadzenie danych kontaktowych osoby zamawiającej. Dane nie są nikomu udostępniane. Wykorzystujemy je tylko na potrzeby skatalogowania zamówienia i kontaktu na wypadek pojawienia się nieścisłości w zamówieniu.

Adres e-mail

Telefon kontaktowy

Imię

Nazwisko

Adres (ulica, numer domu / lokalu)

Kod pocztowy

Miejscowość

Lista uczestników sesji

Grupa Wiek Imię i nazwisko
50,00 zł

Wartość do zapłaty

Dodatkowe uwagi

Na koniec

Prosimy o wyrażenie zgód lub deklaracji, które pozwolą nam sprawnie obsłużyć Państwa zamówienie i poznać Państwa dalsze oczekiwania.

Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.W każdej innej sprawie możesz skontaktować się z nami kierując pytania na adres info@fotoklaser.pl.

  • Czym się różni klient prywatny od klienta publicznego ?

    Klient prywatny to jedna osoba lub rodzina, z którą ustalamy wspólnie temat i przebieg sesji zdjęciowej. Główną usługą wykonywaną dla klienta prywatnego jest sesjafotograficzna z przekazaniem zdjęć w formie elektronicznej i papierowej, fotoprodukty- według indywidualnych ustaleń. Klient publiczny inaczej masowy to grupa klientów, która bierze udział w jednej sesji / wydarzeniu - w ustalonym konkretnie czasie i miejscu o wspólne ustalonym temacie (rodzice dzieci przedszkolnych / szkolnych / komunijnych - wykonanie reportażu dla całej parafii). Główną usługą wykonywaną dla klienta publicznego jest sesja fotograficzna z przekazaniem zdjęć w formie papierowej. Dajemy opcjonalnie możliwość dokupienia lub otrzymania wersji elektronicznych ujęć indywidualnych - według indywidualnej wyceny.

  • Kto zapewnia rekwizyty i całą stylizację ?

    Posiadamy własny magazyn pełen antyków i niepospolitych dodatków, pozwalających stworzyć wyjątkowe scenografie. Dodatkowo dysponujemy własną szerokotematyczną garderobą dedykowaną zarówno dla dzieci jak i dorosłych! Nasz fotoklaserowe zaplecze pęka w szwach. Wszystko do Państwa dyspozycji.

  • Kiedy otrzymam wgląd do wykonanych zdjęć?

    W zależności od "sezonu" termin jest ruchomy. W miesiącach styczeń- kwiecień oraz lipiec - wrzesień staramy się udostępnić materiał jak najszybciej, nie później niż 4 tygodnie od daty wykonanej sesji zdjęciowej. Maj - czerwiec to nałożenie się prac związanych z przedszkolami, szkołami, komuniami - w tym okresie na zdjęcia czeka się do 8 tygodni. Podobny czas oczekiwania nakładamy na sesje wykonane w miesiącach październik- grudzień - ze względu na przedświąteczne sesje. Wraz z uruchomieniem galerii otrzymujecie Państwo maila z dostępem - byście wygodnie z pozycji swojego fotela mogli złożyć zamówienie. W mailu informujemy Was również o możliwościach odbioru lub dostarczenia zdjęć pod konkretny adres.

  • Czy mogę prosić o fakturę?

    TAK, Obecnie wystawiamy fakturę ZW! Na etapie składania zamówienia wystarczy zaznaczyć opcję FAKTURA i w dedykowane pole wpisać poprawny numer NIP. Dokument zostanie wygenerowany automatycznie i przesłany na Twój adres e-mail.