Formularz zapisu na sesję

Poznaj nasz styl, zakochaj się w naszych pracach i wkręć się we współpracę!

Jaką sesją jesteś zainteresowany/a?

Wybierz datę sesji

Orientacyjny czas trwania

Koszt sesji

Oferta przeznaczona dla firm chcących wykonać profesjonalny materiał do promocji swoich produktów lub przedstawienia swoich pracowników.
Sesja odbywa się zazwyczaj na terenie firmy. W sesji mogą wziąć udział pracownicy firmy- zdjęcia solowe plus grupowe, zdjęcia reportażowe- zrobione podczas codziennych zajęć pracowników,
 zdjęcia produktów i sprzętu, w tym detale, oraz wnętrza i przestrzenie firmy. Więcej informacji pod linkiem:

Do zobaczenia przed obiektywem



Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.W każdej innej sprawie możesz skontaktować się z nami kierując pytania na adres info@fotoklaser.pl.

  • Czym się różni klient prywatny od klienta publicznego ?

    Klient prywatny to jedna osoba lub rodzina, z którą ustalamy wspólnie temat i przebieg sesji zdjęciowej. Główną usługą wykonywaną dla klienta prywatnego jest sesjafotograficzna z przekazaniem zdjęć w formie elektronicznej i papierowej, fotoprodukty- według indywidualnych ustaleń. Klient publiczny inaczej masowy to grupa klientów, która bierze udział w jednej sesji / wydarzeniu - w ustalonym konkretnie czasie i miejscu o wspólne ustalonym temacie (rodzice dzieci przedszkolnych / szkolnych / komunijnych - wykonanie reportażu dla całej parafii). Główną usługą wykonywaną dla klienta publicznego jest sesja fotograficzna z przekazaniem zdjęć w formie papierowej. Dajemy opcjonalnie możliwość dokupienia lub otrzymania wersji elektronicznych ujęć indywidualnych - według indywidualnej wyceny.

  • Czy mogę zmienić termin mojej sesji (po zapisie)?

    Oczywiście, nie ma żadnego problemu. Prosimy o ponowną rezerwację terminu na naszym kalendarzu z adnotacją w komentarzu, że zapis dotyczy zmiany terminu, lub kontakt mailowy - info@fotoklaser.pl.

  • Dlaczego cena weekendowa jest wyższa?

    Weekend to z założenia czas odpoczynku. ;-) Jeżeli nie odpoczywamy, to podobnie jak większość fotografów na rynku, naliczamy nieco wyższą opłatę za usługę.

  • Kto zapewnia rekwizyty i całą stylizację ?

    Posiadamy własny magazyn pełen antyków i niepospolitych dodatków, pozwalających stworzyć wyjątkowe scenografie. Dodatkowo dysponujemy własną szerokotematyczną garderobą dedykowaną zarówno dla dzieci jak i dorosłych! Nasz fotoklaserowe zaplecze pęka w szwach. Wszystko do Państwa dyspozycji.

  • Kiedy otrzymam wgląd do wykonanych zdjęć?

    W zależności od "sezonu" termin jest ruchomy. W miesiącach styczeń- kwiecień oraz lipiec - wrzesień staramy się udostępnić materiał jak najszybciej, nie później niż 4 tygodnie od daty wykonanej sesji zdjęciowej. Maj - czerwiec to nałożenie się prac związanych z przedszkolami, szkołami, komuniami - w tym okresie na zdjęcia czeka się do 8 tygodni. Podobny czas oczekiwania nakładamy na sesje wykonane w miesiącach październik- grudzień - ze względu na przedświąteczne sesje. Wraz z uruchomieniem galerii otrzymujecie Państwo maila z dostępem - byście wygodnie z pozycji swojego fotela mogli złożyć zamówienie. W mailu informujemy Was również o możliwościach odbioru lub dostarczenia zdjęć pod konkretny adres.

  • Czy mogę prosić o fakturę?

    TAK, Obecnie wystawiamy fakturę ZW! Na etapie składania zamówienia wystarczy zaznaczyć opcję FAKTURA i w dedykowane pole wpisać poprawny numer NIP. Dokument zostanie wygenerowany automatycznie i przesłany na Twój adres e-mail.