Formularz zapisu na sesję

Poznaj nasz styl, zakochaj się w naszych pracach i wkręć się we współpracę!

Jaką sesją jesteś zainteresowany/a?

Wybierz datę sesji

Orientacyjny czas trwania

Koszt sesji



Sesja odbywa się w dowolnie wybranym przez Państwa terminie / godzinie.
Usługa obejmuje : 50 wybranych ujęć oddanych w wersji elektronicznej i papierowej
Pełne informacje wraz z ofertą zamieściliśmy pod linkiem:
Zgodnie z ofertą reportaż może dotyczyć dowolnej uroczystości: chrzty, komunie, śluby, rocznice, koncerty, spotkania służbowe itp.
Wypełniając formularz rezerwacji sesji prosimy o pozostawienie w oknie uwagi dodatkowe szczegółowych informacji dotyczących miejsca i przebiegu uroczystości/ wydarzenia. 

Zachęcamy serdecznie do lektury i podjęcia decyzję o wspólnym spotkaniu.

Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.W każdej innej sprawie możesz skontaktować się z nami kierując pytania na adres info@fotoklaser.pl.

  • Czym się różni klient prywatny od klienta publicznego ?

    Klient prywatny to jedna osoba lub rodzina, z którą ustalamy wspólnie temat i przebieg sesji zdjęciowej. Główną usługą wykonywaną dla klienta prywatnego jest sesjafotograficzna z przekazaniem zdjęć w formie elektronicznej i papierowej, fotoprodukty- według indywidualnych ustaleń. Klient publiczny inaczej masowy to grupa klientów, która bierze udział w jednej sesji / wydarzeniu - w ustalonym konkretnie czasie i miejscu o wspólne ustalonym temacie (rodzice dzieci przedszkolnych / szkolnych / komunijnych - wykonanie reportażu dla całej parafii). Główną usługą wykonywaną dla klienta publicznego jest sesja fotograficzna z przekazaniem zdjęć w formie papierowej. Dajemy opcjonalnie możliwość dokupienia lub otrzymania wersji elektronicznych ujęć indywidualnych - według indywidualnej wyceny.

  • Czy mogę zmienić termin mojej sesji (po zapisie)?

    Oczywiście, nie ma żadnego problemu. Prosimy o ponowną rezerwację terminu na naszym kalendarzu z adnotacją w komentarzu, że zapis dotyczy zmiany terminu, lub kontakt mailowy - info@fotoklaser.pl.

  • Dlaczego cena weekendowa jest wyższa?

    Weekend to z założenia czas odpoczynku. ;-) Jeżeli nie odpoczywamy, to podobnie jak większość fotografów na rynku, naliczamy nieco wyższą opłatę za usługę.

  • Kto zapewnia rekwizyty i całą stylizację ?

    Posiadamy własny magazyn pełen antyków i niepospolitych dodatków, pozwalających stworzyć wyjątkowe scenografie. Dodatkowo dysponujemy własną szerokotematyczną garderobą dedykowaną zarówno dla dzieci jak i dorosłych! Nasz fotoklaserowe zaplecze pęka w szwach. Wszystko do Państwa dyspozycji.

  • Kiedy otrzymam wgląd do wykonanych zdjęć?

    W zależności od "sezonu" termin jest ruchomy. W miesiącach styczeń- kwiecień oraz lipiec - wrzesień staramy się udostępnić materiał jak najszybciej, nie później niż 4 tygodnie od daty wykonanej sesji zdjęciowej. Maj - czerwiec to nałożenie się prac związanych z przedszkolami, szkołami, komuniami - w tym okresie na zdjęcia czeka się do 8 tygodni. Podobny czas oczekiwania nakładamy na sesje wykonane w miesiącach październik- grudzień - ze względu na przedświąteczne sesje. Wraz z uruchomieniem galerii otrzymujecie Państwo maila z dostępem - byście wygodnie z pozycji swojego fotela mogli złożyć zamówienie. W mailu informujemy Was również o możliwościach odbioru lub dostarczenia zdjęć pod konkretny adres.

  • Czy mogę prosić o fakturę?

    TAK, Obecnie wystawiamy fakturę ZW! Na etapie składania zamówienia wystarczy zaznaczyć opcję FAKTURA i w dedykowane pole wpisać poprawny numer NIP. Dokument zostanie wygenerowany automatycznie i przesłany na Twój adres e-mail.